Wat me nu toch gebeurd is. Onze lieve Jelle denkt met zijn 1.85 dat hij nog steeds een kinderlijf heeft en wil nog wel eens op de bank ploffen. Dat is al twee keer eerder niet goed gegaan en dan belden we Ikea en die zorgden er voor dat binnen twee weken de boel weer gerepareerd werd. Ook vorig weekend was het weer raak... of mis, tis maar hoe je het ziet. Jelle liet zich weer eens vallen en krááák. Wij waren even een boodschap doen en toen we thuis kwamen was de vogel gevlogen.
Toen ik hem erbij riep zag ik al aan zijn gezicht dat hij er wel erg mee zat, maar hij kon er, écht mam!!!, niets aan doen;-o Dus hing ik dezelfde dag, ja, zelfs op zondag zijn ze te bereiken, nog aan de telefoon en er werd mij verteld dat ik maandag teruggebeld zou worden. Georganiseerd als ik ben;-))) had ik alles, bon, referentienummer, data en namen, bewaard. En toen belde Ikea terug.
"Tja, de bank is nu al 2 keer gemaakt en nu is hij weer kapot gegaan op hetzelfde punt."Ik dacht dit gaat niet goed. Nu gaat ze zeker zeggen dat we waarschijnlijk met het hele gezin onze bank als trampoline hebben gebruikt en dat ze niet gek zijn en dat ze echt niet voor de derde keer komen voor een bank van 8 jaar oud! Maar niets van dit alles. "Mevrouw, ik kan me voorstellen dat u helemaal klaar bent met die bank en daarom bieden we u aan dat u een nieuwe bank komt uitzoeken voor het volledige aankoop bedrag!"PARDON? Ja, het VOLLEDIGE aankoop bedrag.
Ik kan het bijna niet geloven, maar het is echt zo. En nu zit ik dus met een probleem, want zoek maar eens een nieuwe bank die zo fijn zit ( en vooral ligt) en zo vertrouwd is en zo bij je past als je eigen bank. Men verklaard mij voor gek, maar ik heb er toch moeite mee om afscheid te nemen.
Oja, de banken ( we konden er zelfs 2!!!!) zijn inmiddels besteld. Ben benieuwd wanneer ze geleverd worden!
Onze fijne, oude doorgezakte bank!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten